option-span

Доставка

about.png

Доставка Новою поштою

На відділення або адресна по тарифам Нової пошти.

Самовивіз

З нашого офісу в Києві за адресою:

вул. Роздільна, 1/69.
Понеділок - Субота з 11:00 до 18:00.

Шоурум

Доставка товару

1. Доставка Товару здійснюється обраною Продавцем кур'єрською компанією. Способи, приблизні терміни, територія доставки Товарів вказані на Сайті в розділі «Доставка». Орієнтовний термін і час доставки узгоджуються Покупцем з оператором або консультантом інтернет-магазину при підтвердженні замовлення. Надалі зручний час доставки обмовляється Покупцем і представником кур'єрської компанії.

2. При доставці Товар вручається Покупцеві або третій особі, зазначеній у замовленні (Одержувачу). При неможливості отримання Товару зазначеними вище особами Товар може бути вручений особі, яка може надати відомості про замовлення, а також оплатити вартість Замовлення в повному обсязі. Зобов'язання Продавця в такому випадку вважаються виконаними належним чином.

3. Разом до Замовлення Покупцю передаються передбачені чинним законодавством документи.

4. Представник кур'єрської компанії (кур'єр) при врученні Товару вправі зажадати документ, що засвідчує особу отримувача.

5. Право власності на Товар переходить до Покупця в момент передачі Товару після оплати повної вартості Товару.

6. Ризик випадкової загибелі або випадкового пошкодження Товару переходить до Покупця в момент передачі йому Товару і проставляння Покупцем / Одержувачем підпису в документах, що підтверджують його доставку. У разі недоставки Товару Продавець відшкодовує Покупцю вартість передплаченого Покупцем Замовлення і доставки в повному обсязі після отримання від кур'єрської компанії підтвердження втрати Товару або його повернення на склад Продавця.

7. Вартість доставки: Доставка здійснюється за рахунок Покупця.

8. Обов'язок Продавця передати Товар Покупцю вважається виконаним в момент вручення Товару Покупцеві / Одержувачу або отримання Товару в відділеннях кур'єрських компаній.

9. При отриманні замовлення Одержувач повинен перевірити цілісність упаковки і, якщо немає видимих її ушкоджень, оплатити суму замовлення з урахуванням вартості доставки кур'єру (при здійсненні готівкового розрахунку).

Кур'єр не уповноважений давати будь-які консультації щодо товару. Всі питання необхідно адресувати оператору контакт-центру.

Розпаковану коробку із Замовленням повернути кур'єру неможливо – всі питання і розбіжності, що стосуються комплектації замовлення, відсутності товару або наявності браку Покупцем вирішуються з інтернет-магазином, а не з кур'єром.

У разі пошкодження продукції, відсутності товару або виявленні браку, Одержувачу необхідно повідомити про це в контакт-центр на Гарячу лінію по телефону +380672209515 в робочий час контакт-центру, вказаний у розділі «Контакти», або за допомогою повідомлень у розділі Зворотній зв'язок в Особистому кабінеті , або написавши на адресу partners.poetryhome@gmail.com

Оплата товарів

1. Покупець має можливість оплатити замовлення одним зі способів:

Готівковий розрахунок

Покупець може оплатити замовлення готівкою кур'єру або у відділенні Нової Пошти.

Банківської картою

При оформленні замовлення Покупець може здійснити оплату за допомогою платіжної картки Visa або Mastercard на Сайті. Провайдер електронних платежів – компанія Український процесинговий центр (UPC).

2. Подарункові карти до оплати в інтернет-магазині не приймаються.

Кошик
Poetry Home
+380 67 220 95 15 Зворотній дзвінок  
Замовлення в один клік